Under pågående utveckling!

Under pågående utveckling!

tisdag 21 februari 2012

Privata trädgårdar att besöka i Sörmland

I söndags träffades vi och fick årets broschyr!
För fjärde året i rad håller vi våra trädgårdar öppna för allmänheten.
Det hela började med att Sörmlandskretsen av Sällskapet trädgårdsamatörerna anordnade riksmötet 2008. Vi som hade besöksträdgårdar fick blodad tand och har sedan fortsatt att ha våra trädgårdar öppna två gemensamma helger. I år den 19 - 20 maj och 30 juni – 1 juli klockan 11.00 – 16.00. Förutom dessa tider tar vi emot besök efter överenskommelse.

Välkomna att titta in på vår gemensamma hemsida 
www.besokstradgardar.se
och naturligtvis i vår trädgård i sommar!




Eva och Sören




4 kommentarer:

  1. Hade varit trevligt att se er trädgård men det är ju en bit att åka så i år hinner vi inte:( Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Hej
    Här måste jag titta runt lite ser jag.
    Vad spännande.
    Ha en bra dag
    Annika

    SvaraRadera
  3. Faktiskt så har jag varit i Carita och Bertel Nordéns trädgård för två år sen. Jag bodde hos en kompis i Södertälje och hon berättade om denna trädgård.Så vi gick förbi och kaxig som jag är, ibland, så gick jag och ringde på och frågade om jag fick se den.Nu var detta mycket tidigt på våren , jag var ner på trädgårdsmässan men jag kunde ändå njuta av den. Döm om min förvåning så var det en jag "kände" genom forumet:)
    Ha en alldeles underbar torsdag!

    SvaraRadera
  4. Nej men nu ser jag ju att vi kommer att ses i maj! Tillsammans med min lilla, lilla trädgårdsförening Acchleja har jag planerat in ett besök hos er. =)
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera